175 курс
"Педагогтердің біліктілігін арттыру курстарының білім беру бағдарламаларын әзірлеу, келісу және бекіту қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 4 мамырдағы № 175 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 27 тамыздағы № 384 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 27 тамызда № 29446 болып тіркелді
1. "Педагогтердің біліктілігін арттыру курстарының білім беру бағдарламаларын әзірлеу, келісу және бекіту қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 4 мамырдағы № 175 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20567 болып тіркелген) мынадай өзгеріс енгізілсін:
Педагогтердің біліктілігін арттыру курстарының білім беру бағдарламаларын әзірлеу, келісу және бекіту қағидалары осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
2. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің Мектепке дейінгі және орта білім беру комитеті:
1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.
Министр | А. Аймағамбетов | |
Қазақстан Республикасы | ||
Қазақстан Республикасы | ||
1. Осы Педагогтердің біліктілігін арттыру курстарының білім беру бағдарламаларын әзірлеу, келісу және бекіту қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) "Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабының 38-2) тармақшасына сәйкес әзірленген және педагогтердің біліктілігін арттыру курстарының білім беру бағдарламаларын (бұдан әрі - Бағдарлама) әзірлеу, келісу және бекіту тәртібін айқындайды.
Сараптамалық кеңестің құрамына ғылыми ұйымдардың қызметкерлерінің қатарынан кемінде жеті адам, білім беру саласындағы қоғамдық бірлестіктердің мүшелері, әдістемелік кабинеттердің (орталықтардың) әдіскерлері, білім беру ұйымдарында, оның ішінде педагогикалық жоғары оқу орындарында кәсіби қызметті іске асыратын педагогтер кіреді.
2-тарау. Педагогтердің біліктілігін арттыру курстарының білім беру бағдарламаларын әзірлеу тәртібі
4. Бағдарламаны әзірлеу үшін педагогтердің біліктілігін арттыру ұйымы мыналарды жүргізеді:
Қазақстан Республикасының заңнамасын және нормативтік құқықтық актілерді талдау;
зерттеудің сапалық және/немесе сандық әдістер арқылы педагогтердің кәсіби дамуындағы қажеттіліктерін талдау. Сапалы деректерді жинау педагогтермен және/немесе оқушылармен сұхбат және фокус-топтар арқылы педагогтердің қазіргі оқыту тәжірибелерін, дағдылары мен сенімдерін зерделеу және қажет болған жағдайда сабақтарға қатысу арқылы жүргізіледі. Сандық деректерді жинау педагогтерге және/немесе оқушыларға сауалнама жүргізу және/немесе тестілеу арқылы жүргізіледі. Зерттеу әдістемесі, оның ішінде құралдар, іріктеу өлшемшарттары және зерттеу жүргізу рәсімдері бағдарламаның ерекшелігімен айқындалады.
7. Бағдарламаларды педагогтердің біліктілігін арттыру ұйымдары Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген) Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8170 болып тіркелген) Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын ескере отырып әзірлейді.
8. Бағдарлама мынадай бөлімдерді қамтиды:
4) Бағдарламаның мақсаты, міндеттері және күтілетін нәтижелері;
5) Бағдарламаның құрылымы мен мазмұны;
7) Бағдарламаны оқу-әдістемелік қамтамасыз ету;
10) негізгі және қосымша әдебиеттер тізімі.
"Жалпы ережелер" деген бөлім Бағдарламаның өзектілігін және оның жалпы мемлекеттік басымдықтар мен әлемдік трендтермен байланысын ашып көрсетеді;
"Глоссарий" деген бөлім Бағдарламада қолданылатын терминдерді, олардың өзектілігі мен бірегейлігін тізімдейді;
"Бағдарлама тақырыбы" бөлімінде Бағдарламаның жаңашылдық дәрежесі, білім беру жүйесінде аналогтардың бар/жоқтығын талдауды сипаттайды.
"Бағдарламаның мақсаты, міндеттері және күтілетін нәтижелері" деген бөлімі Бағдарламаның тәжірибелік маңыздылығы, оқыту нәтижелерінің педагогтердің жұмыс тәжірибесіне әсерін сипаттайды.
"Бағдарламаның құрылымы мен мазмұны" деген бөлім Бағдарламаның жоспарын, Бағдарламаның мақсаты мен міндеттері бойынша күтілетін нәтижелердің өзара байланысын сипаттайды.
"Оқу процесін ұйымдастыру" деген бөлім оқу процесінің форматын, сағат санын және оқыту нысандарын сипаттайды.
"Оқу-әдістемелік қамтамасыз ету" деген бөлім оқыту нәтижелеріне қол жеткізуге бағытталған оқытудың тиімді әдістері ұсынылған Бағдарламаны іске асыру үшін дидактикалық көзқарасты сипаттайды.
"Оқыту нәтижелерін бағалау" деген бөлім пән саласының ерекшеліктеріне сәйкес оқыту нәтижелерін бағалаудың тиімді әдістерін көрсетеді.
"Курстан кейінгі қолдау" деген бөлім курстан кейінгі қолдау форматын, нысандары мен әдістерін сипаттайды.
"Негізгі және қосымша әдебиеттер тізімі" деген бөлім соңғы 5 жылдағы өзекті отандық және шетелдік басылымдарды қамтиды.
10. Бағдарламалар мынадай тәртіппен ресімделеді
1) қаріп – "Times New Roman" pt 14 өлшемі;
3) абзацтық шегініс (бірінші жолдың шегінісі) - 1,25 сантиметр;
4) сол жақ жиегі - 2,5 сантиметр, оң жақ жиегі - 1,5 сантиметр, колонтитулдар - 2,5 сантиметр.
3-тарау. Педагогтердің біліктілігін арттыру курстарының білім беру бағдарламаларын келісу тәртібі
біліктілікті арттыру ұйымының ресми бланкісіндегі ілеспе хат;
Бағдарлама жобасы;
Қағидалардың 5-тармағына сәйкес хаттаманың көшірмесі;
Қағидалардың 6-тармағына сәйкес бұйрықтың көшірмесі;
жария талқылау үшін педагогтердің біліктілігін арттыру ұйымының интернет-порталында орналастырылған Бағдарлама жобасына белсенді сілтеме.
бағдарламаны келісу;
пысықтауға қайтару;
бағдарламаны келісуден бас тарту.
Бағдарлама жобасы осы Қағидалардың 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10-тармақтарына сәйкес келген жағдайда Сараптамалық кеңес Бағдарламаны келісу туралы сараптамалық қорытынды береді.
Бағдарлама жобасы осы Қағидалардың 8 және 10-тармақтарына сәйкес келмеген жағдайда Сараптамалық кеңес Бағдарламаны пысықтауға қайтару туралы сараптамалық қорытынды береді. Өңделген Бағдарлама жобасында ескертулер толық көлемде түзетілмесе Бағдарламаны келісуден бас тарту туралы сараптамалық қорытынды беріледі.
Бағдарлама жобасы осы Қағидалардың 4, 5, 6, 7, 8, 9 және 10-тармақтарына сәйкес келмеген жағдайда Сараптамалық кеңес Бағдарламаны келісуден бас тарту туралы сараптамалық қорытынды береді.
Сараптамалық қорытындыда Сараптамалық кеңес отырысы хаттамасының күні мен нөмірі көрсетіледі.
14. Педагогтердің біліктілігін арттыру ұйымы Бағдарлама жобасын пысықтау қажеттілігі туралы қорытынды алғаннан кейін осы Қағиданың 5, 6 тармақтарында көрсетілген құжаттарды қайта жаңартпай, сараптамалық қорытындыны ресми алған күннен бастап 15 жұмыс күні ішінде оны пысықтайды және қайта келісуге жібереді.
Келісуден бас тарту туралы сараптамалық қорытынды алғаннан кейн педагогтердің біліктілігін арттыру ұйымы осы Қағидалардың 2-тарауына сәйкес Бағдарлама жобасын қайта әзірлейді.
4-тарау. Педагогтердің біліктілігін арттыру курстарының білім беру бағдарламаларын бекіту туралы
Келісілген Бағдарламалар тізілімі Уәкілетті органның сайтында орналастырылады және ол Уәкілетті органмен келісілген білім беру бағдарламаларының атауын, Бағдарламаларды әзірлеуші ұйымның атауын, сондай-ақ білім беру бағдарламаларын келісу күнін қамтиды.
17. Бекітілген Бағдарламаларды қайта қарау үш жылда кемінде 1 рет жүзеге асырылады.
1) Қазақстан Республикасының заңнамасына және нормативтік құқықтық актілерге талдау жүргізеді;
© 2012. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің «Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты» ШЖҚ РМК