дефектолог жылдық план 2021-2022 472,,, » І.Жансүгіров атындағы орта мектепө МДШО
Алматы облысы білім басқармасының
"Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің
"І.Жансүгіров атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
06
сентябрь
2021

дефектолог жылдық план 2021-2022 472,,,


БЕКІТЕМІН

                                                                                                    Мектеп директоры

                                                                                                                 Р.Сагидуллаева__________



«І.Жансүгіров атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен және Базаркелді бастауыш мектебімен» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің педагог-дефектологтың  жылдық оқыту бойынша өткізілетін дефектологиялық қызметтің жұмыс жоспары





2021-2022 оқу жылы


Мақсаты: Мүмкіндігі шектеулі оқушылардың интеллектуалдық және сенсорлық дамуындағы ауытқулардың алдын алу, түзете-дамыту жұмыстарын жүргізу арқылы білім беру

Міндеті: 

  • Дамуында ауытқушылығы бар  балаларды оқыту, тәрбиелеу, түзеу жөніндегі шешімдерді жас ерекшелігіне  байланысты қолдану.
  • Мүмкіндігі шектеулі балаларға ерте коррекциялық көмек көрсету
  • Оқушылардың дүниетанымдық деңгейін байыту, қоршаған орта  құбылыстары мен заттар туралы түсініктерін қалыптастыру 

Жұмыстың негізгі бағыттары: 

  1. Диагностикалық бағыт
     Мақсаты: Тұлғаның жеке және психикалық даму ерекшеліктерін, сондай-ақ даму динамикасын зерттеу.
  2. Түзету және дамыту бағыты
     Мақсаты: Оқушының психикалық және тұлғалық дамуындағы ауытқуларды түзету, жалпы оқу дағдысы мен біліктілікті дамыту.
  3. Ағартушылық , әдістемелік бағыт
     Мақсаты:Бала дамуының даму ерекшеліктері ,түзету-дамыту жұмысы бойынша ағарту.
  4.  Психологиялық консультация,  кеңес жүргізу бағыты
     Мақсаты: Педагогикалық үрдістердегі қатысушыларға мәселелерді шешуге көмек көрсету.

Дефектологтың жұмыс бөліктері:

  -оқушылармен жұмысы;
   -оқытушылармен жұмысы;
   -ата-аналармен жұмысы.

Іс шаралар 

Жұмыс түрлері

Нысаналы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер 

Есептілік   нысаны 

                           Диагностикалық бағыт


1.

Мүмкіндігі шектеулі балалардың психикалық даму ерекшеліктері туралы диагностикалық     іс-құжаттарын жинақтау;

Мүмкіндігі шектеулі     оқушыларға мінездеме толтыру.

Іс-құжаттар.

   4 – 5 сынып оқушылары

Қыркүйек



2.

Бастауыш сынып оқушыларының тіл кемістігі бар баларды анықтау.

       Бақылау

1 – 4 сынып оқушылары

Қыркүйек - Қазан



3.

Кемістігі анықталған оқушыларды топқа және жеке дара жұмыс жасау тобына жинақтау;

  1. сынып оқушыларының сойлеу мәнеріндегі дыбыстың дұрыс шығуын анықтау .

Жинақтау

1 – 4 сынып оқушылары

Қазан – Қараша



4.

 Әр тоқсан сайын түзету-педагогикалық жұмысқа түзетулер енгізу.




Сараптама.

1 – 9 сынып оқушылар

Желтоқсан



5.

Әр бір баланың психикалық даму 

ерекшеліктері мен білім, білік машық қалыптасу деңгейін анықтау мақсатында диагностикалық тексеруден өткізу.

Жинақтау

     1 – 11 сынып оқушылар

Қаңтар



6.

Оқушылардың даму динамикасының ерекшеліктерін анықтау мақсатында сабақ барысында бақылау.

Бақылау

    1 – 4 сынып оқушылары

Ақпан



7.

Анықталған оқушыларды топқа және жеке дара жұмыс жасау тобына жинақтау.

Жинақтау

  1 – 9 сынып оқушылары

Наурыз



8.

Әр тоқсан сайын түзету-педагогикалық жұмысқа түзетулер енгізу.

Түзету

    1 – 14 сынып оқушылары

Сәуір



9.

Даму динамикасын және жыл бойы жүргізілген жұмыстың нәтижелілігін анықтау мақсатында оқушыларды диагностикалық тексеруден өткізу.

Сауалнама

  1 - 9 сынып оқушыларымен жұмыс


Мамыр 



Түзету –дамыту бағыты


1.

-Мүмкіндігі шектеулі балаға медициналық, педагогикалық мағлуматтар жинау.

- «Дүкенге саяхат»     жаттығу.



Тест, сауалнама 

1 – 5 сынып оқушылары

Қыркүйек - Қазан 



2.

-Үйден оқитын оқушылармен түзету- дамыту жұмыстарын жүргізу.

- «Жемістер»  жаттығу.

Дамыту-түзету

4 – 5 сынып оқушылары 

Қазан



3.

«Жыл мезгілдерін анықтау» жаттығу.


Дамыту-түзету

1 – 4 сынып оқушылары

Қараша 



4.

Оқушыларға жеке дара түзету-дамыту сабақтарын өткізу.

- «Құрастыру ойыны» жаттығу.


Дамыту-түзету

1 – 9 сынып оқушылары 

Желтоқсан



5.

Көру ,есту, сөйлеу қабілеті бұзылған, сөйлеу тілінің бұзылыстары бар балаларға психологиялық көмек көрсету арқылы үйрету.

- «Оқушының есте сақтауын тексеру» жаттығу.  



Дамыту-түзету

1 – 6 сынып оқушылары 

Қаңтар



6.

Баланың мәселелерін кешенді түрде зерттеу қажеттіліктерін командалық     бағалау арқылы анықтау.

- «Кел бірігейік» жаттығу.


Дамыту-түзету

1 – 9 сынып оқушылары 

Ақпан



7.

Бала дамуының әлеуметтік жағдайын ескере отырып , жеке дамыту бағдарламасын жүргізу.

- «Сиқырлы музыка» жаттығу.


Дамыту-түзету

1 – 5 сынып оқушылары 

Наурыз



8.

Отбасы жағдайында ерекше білім беруге қажеттіліктері бар және тәрбиелеу мәселелері бойынша ата-аналарына кеңес беру. 


Кеңес беру

Ата – аналар 

Сәуір



9.

Жыл бойы жүргізілген жұмыстың нәтижелілігін анықтау арқылы балаларға көмек көрсету.  


Дамыту-түзету

1 – 9 сынып оқушылары 

Мамыр



             Ағартушылық , әдістемелік бағыт


1.

Жаңа оқу жылына кабинетті жабдықтау, сыныптың тізімін құру, жылдық, кешенді жоспар құру, сабақ кестесін құру .

Жоспарлау

Мектеп әкімшілігі

Қыркүйек




2.

Оқушымен жүргізетін жеке даму жұмысының әдістемелік бағдарламасын әзірлеу.

Жоспар құру

1  - 9 сынып оқушылары

Қазан



3.

Мұғалімдердің ашық сабақтарына, семинарларына және т.б. қатысу.

Қатысу

1 – 6 сынып оқушылары

Қараша



4.

Біліктілікті арттыру курстарына, семинарларға және т.б. қатысу.

Білімін жетілдіру

Педагог - дефектолог

Желтоқсан



5.

"Біз өмірді қолдаймыз!"  баяндама.


Білімін жетілдіру 

1 – 8 сынып оқушылары

Қаңтар



6.

Өз білімін көтеру.

Іздену

Педагог - дефектолог

Ақпан



7.

Бастауыш сынып мұғалімдерімен байланыс орнату .

Байланыс

1 – 4 сынып оқушылары

Наурыз



8.

Педагогтармен,психологпен,мектеп медбикесімен тіл кемістігі бар балаларға ортақ көмек көрсету

Іздену

1 – 9 сынып оқушылары

Сәуір



9.

Ерекше білім қажет ететін балаларды оқытуда ақпараттық технологияларды қолдануды игеру.


Білімін жетілдіру

Педагог - дефектолог 

Мамыр



Психологиялық кеңес беру бағыты


1.

Дамуында кемістігі бар оқушылардың     ата-аналарына кеңес беру;

-Дамуында ауытқуы бар балаларды дұрыс оқыту мақсатында мұғалімдерге кеңес беру;

Бірінші сынып оқушыларының ата-аналарына кеңес беру.

Кеңес беру

1 – 9 сынып оқушылары

Қыркүйек 



2.

-Оқушыларды сабақ барысында бақылау;

Дамуында ауытқуы бар балаларды дұрыс оқыту мен тәрбиелеу мақсатында ата-аналарға түсіндіру жұмыстарын жүргізу;


Түсінік жүргізу

1 – 5 сынып оқушылары 

Қазан



3.


Бірінші сынып оқушыларының ата-аналарына кеңес беру

Кеңес беру

1 сынып оқушылары 

Қараша



4.

Жеке  кеңес беру;

Дамуында кемістігі бар оқушылардың     ата-аналарына кеңес беру;

-Дамуында ауытқуы бар балаларды дұрыс оқыту мақсатында мұғалімдерге кеңес беру;


Кеңес беру

Ата – аналар және мұғалімдер 

Желтоқсан



5.

Семинарларға, педагогикалық кеңестерге қатысу; 

Іздену 

Педагог - дефектолог


Қаңтар



6.

Дамуында ауытқуы бар балаларды дұрыс оқыту мен тәрбиелеу мақсатында ата-аналарға түсіндіру жұмыстарын жүргізу;

Кеңес, баяндама

Ата - аналар

Ақпан 



7.

Жеке  кеңес беру;

Кеңес беру

Ата-ана, мұғалімдермен жұмыс 


Наурыз



8.

Ата-аналарға ашық есік күнін ұйымдастыру

Кеңес беру

Ата-аналармен жұмыс 


Сәуір



9.

Жалпы ата-аналар жиналысына қатысу; Баяндама оқу, түсінік жұмыстарын жүргізу

Баяндама

Ата-аналармен жұмыс 

Мамыр






Мекеп дефектологы: Адыбаева. С.


Мекен жайымыз
Еңбекшіқазақ ауданы, көшесі, үй

©2020-2022, Ресми сайт Алматы облысы білім басқармасының "Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің "І.Жансүгіров атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Барлық құқық қорғалған "Интерактивті мектеп" жобасы. Техникалық қолдаушы "Internet service" +77075327722,tangatarov13@mail.ru