Педагог-дефектологтың 2022-2023 үйден оқитын оқушылармен жылдық план » І.Жансүгіров атындағы орта мектепө МДШО
Алматы облысы білім басқармасының
"Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің
"І.Жансүгіров атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Педагог-дефектологтың 2022-2023 үйден оқитын оқушылармен жылдық план
13
сентябрь
2022

Педагог-дефектологтың 2022-2023 үйден оқитын оқушылармен жылдық план


БЕКІТЕМІН

                                                                                                    Мектеп директоры

                                                                                                                 Р.Сагидуллаева__________



«І.Жансүгіров атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен және Базаркелді бастауыш мектебімен» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің арнайы маманының үйден оқитын оушылармен атқаратын жылдық жұмыс жоспары







2023-2024  оқу жылы

Мақсаты: Мүмкіндігі шектеулі оқушылардың интеллектуалдық және сенсорлық дамуындағы ауытқулардың алдын алу, түзете-дамыту жұмыстарын жүргізу арқылы білім беру

Міндеті: 

  • Дамуында ауытқушылығы бар  балаларды оқыту, тәрбиелеу, түзеу жөніндегі шешімдерді жас ерекшелігіне  байланысты қолдану.
  • Мүмкіндігі шектеулі балаларға ерте коррекциялық көмек көрсету
  • Оқушылардың дүниетанымдық деңгейін байыту, қоршаған орта  құбылыстары мен заттар туралы түсініктерін қалыптастыру 

Жұмыстың негізгі бағыттары: 

  1. Диагностикалық бағыт
     Мақсаты: Тұлғаның жеке және психикалық даму ерекшеліктерін, сондай-ақ даму динамикасын зерттеу.
  2. Түзету және дамыту бағыты
     Мақсаты: Оқушының психикалық және тұлғалық дамуындағы ауытқуларды түзету, жалпы оқу дағдысы мен біліктілікті дамыту.
  3. Ағартушылық , әдістемелік бағыт
     Мақсаты:Бала дамуының даму ерекшеліктері ,түзету-дамыту жұмысы бойынша ағарту.
  4.  Психологиялық консультация,  кеңес жүргізу бағыты
     Мақсаты: Педагогикалық үрдістердегі қатысушыларға мәселелерді шешуге көмек көрсету.
  5. Ұымдастырушылық бағыт.

Дефектологтың жұмыс бөліктері:

  -оқушылармен жұмысы;
   -оқытушылармен жұмысы;
   -ата-аналармен жұмысы.           


Іс-шаралар 

Жұмыс түрлері 

Орындау мерзімі

Нысаналы 

топ

Ескер-тулер

Есептілік нысаны

                           Диагностикалық бағыт


1.

Мүмкіндігі шектеулі балалардың психикалық даму ерекшеліктері туралы диагностикалық     іс-құжаттарын жинақтау;


Мүмкіндігі шектеулі     оқушыларға мінездеме толтыру,акт толтыру.


Мүмкіндігі шектеулі балалардың іс-құжаттарын жинақтау және толық танысу.

Тамыз -

Қыркүйек  

1 – 6 сынып оқушылары



2.

Бастауыш сынып оқушыларының тіл кемістігі бар баларды анықтау.

 Тіл кемістігі бар баларды анықтау.

Қыркүйек - Қазан

1 – 11 сынып оқушылары



3.

Кемістігі анықталған оқушыларға дефектологқа келу кестесін құру.


  1. сынып оқушыларының сөйлеу мәнеріндегі дыбыстың дұрыс шығуын анықтау .

Оқушылардың дыбыстарды дұрыс айтуын қадағалау.

Қазан - Қараша

1 – 6 сынып оқушылары



4.

 Әр тоқсан сайын түзету-педагогикалық жұмысқа түзетулер енгізу.

Оқушының білім деңгейін қорытындылау.

Желтоқсан

1 – 6 сынып оқушылар



5.

Әр бір баланың психикалық даму ерекшеліктері мен білім, білік машық қалыптасу деңгейін анықтау мақсатында диагностикалық тексеруден өткізу.

Диагностикалық тексеруден өткізу

     Қаңтар

1 – 6 сынып оқушылар



6.

Оқушылардың даму динамикасының ерекшеліктерін анықтау мақсатында сабақ барысында бақылау.

Сабақ барысында оқушыларды бақылау.

    Ақпан

 1 – 6 сынып оқушылары



7.

Әлеуметтік,психологиялық және оқу-білім дағдыларының статусын жіктеу мақсатында ерекше білім беруді қажет ететін әр оқушының кешенді психолоиялық –педагогикалық зерттеуін жүргізу.

Оқушыларды топқа және жеке дара жұмыс жасау тобына жинақтау.

   Наурыз

1 – 6 сынып оқушылары



8.

Ерекше білім беруді қажет ететін әр оқушының оқу пәндері бойынша білімін және танымдық қабілеттерін терең зерттеу.


 Әр тоқсан сайын түзету-педагогикалық жұмысқа түзетулер енгізу.

Түзетулер арқылы білім сапасын жақсарту.

    Сәуір

1 – 6 сынып оқушылары



9.

Даму динамикасын және жыл бойы жүргізілген жұмыстың нәтижелілігін анықтау мақсатында оқушыларды диагностикалық тексеруден өткізу.


Оқушыларды диагностикалық тексеруден өткізу.

  Мамыр

1 - 6 сынып оқушыларымен жұмыс



                       Түзету –дамыту бағыты


1.

-Мүмкіндігі шектеулі балаға медициналық, педагогикалық мағлуматтар жинау.


- Мектеп бағдарламасын сәтті меңгеруге кедергі болатын ерекше білім беруді қажет ететін балаларды түзету-дамыту сабақтарына тіркеу.


- «Жыл мезгілдерін анықтау» жаттығу.


- «Қоршаған ортамен танысу.Серуен» 

Оқушылардың бейімділігін зерттеу.


Қыркүйек - Қазан

1 – 6 сынып оқушылары



2.

-Үйден оқитын оқушылармен түзету- дамыту жұмыстарын жүргізу.

Ерекше білім берудіқажет ететін балалардың әлеуметтік қызметтерді меңгеру тәсілдерін қалыптастыру.

- «Бояуыштар» жаттығу. Әр түрлі бояу түрлерін атап сонымен жұмыс жасау;

- «Уақытты анықтау» жаттығу

Әр оқушымен дара жұмыс атқару

Қазан

1 – 6 сынып оқушылары

МАД



3.

Арнайы білімді қажет ететін баланың психикасы мен қызметін дамытудағы компенсаторлық механизмерін дамыту.

« Көлем.Пішін.

Қатты.Жұмсақ » жаттығу.

Зейін деңгейін анықтау

Қараша

1 – 6 сынып оқушылары



4.

Оқушыларға жеке дара түзету-дамыту сабақтарын өткізу.


Білім алушылардың жалпы тұлға болып қалыптасуында, танымдық қызметтерініңдамуындағы екінші реттік ауытқушылықтардың пайда болуын ескеру және алдын алу;


- «Ермек сазбен жұмыс».


Өмірге деген қызығушылы-ғын арттыру  

Желтоқсан

1 – 6 сынып оқушылары

МАД



5.

Көру ,есту, сөйлеу қабілеті бұзылған, сөйлеу тілінің бұзылыстары бар балаларға психологиялық көмек көрсету арқылы үйрету.

қоршаған ортаны бағдарлауын қалыптастыру. Қажетті психофизикалық қызметтерінің деңгейін дамыту.

- « Сіріңкемен немесе санау таяқшаларымен санау арқылы әр түрлі пішімдер жасау »  

Оқушыларға психиологиялық көмек көрсету

Қаңтар

1 – 6 сынып оқушылары



6.

Баланың мәселелерін кешенді түрде зерттеу қажеттіліктерін командалық     бағалау арқылы анықтау.

Қайшымен жұмыс істеу дағдыларын жаттықтыру» жаттығу.

Оқушылардың көңіл күйлерін көтеру 

Ақпан

1 – 6 сынып оқушылары



7.

Бала дамуының әлеуметтік жағдайын ескере отырып , жеке дамыту бағдарламасын жүргізу.

- «Тәні саудың - жаны сау » жаттығу. Адам дене мүшелерімен танысу және олардың қызметі.

Оқушылардың өзіне сенімділігін арттыру

Наурыз

1 – 6 сынып оқушылары



8.

Отбасы жағдайында ерекше білім беруге қажеттіліктері бар және тәрбиелеу мәселелері бойынша ата-аналарына кеңес беру. 

- «Бағдаршам » жаттығу.

Ата – аналармен жұмыс

Сәуір

Ата – аналар



9.

Жыл бойы жүргізілген жұмыстың нәтижелілігін анықтау арқылы балаларға көмек көрсету.  

Жалпы бақылау арқылы қорытындымен жұмыс істеу

Мамыр 

1 – 6 сынып оқушылары



             Ағартушылық , әдістемелік бағыт


1.

Жаңа оқу жылына кабинетті жабдықтау, сыныптың тізімін құру, жылдық, кешенді жоспар құру, сабақ кестесін құру .

Жаңартылған арнайы  педагогиканың әдістемелерін меңгеру

Оқушының білім алуына жағдай жасау

Қыркүйек 

Мектеп әкімшілігі



2.

Оқушымен жүргізетін жеке даму жұмысының әдістемелік бағдарламасын әзірлеу.

Аудан дефектологтарының әдістемелік бірлестік семинарларына қатысу,тәжірибе алмасу мақсатында өзара сабаққа қатысу және сабақтарды талдау

Әр оқушымен жеке жұмыс атқару

Қазан 

1  - 9 сынып оқушылары



3.

Мұғалімдердің ашық сабақтарына, семинарларына және т.б. қатысу.


«Инклюзивті білім берудің мақсаты мен міндеттері» тақырыбында әдістемелік бірлестік отырыстарында баяндамалар оқу


Сабақ барысындағы оқушыларды қадағалау

Қараша 

1 – 6 сынып оқушылары



4.

Біліктілікті арттыру курстарына, семинарларға және т.б. қатысу.

Өз білімімді жетілдіру

Желтоқсан

Педагог - дефектолог




5.

"Біз өмірді қолдаймыз!"  баяндама.


Оқушылардың өмірге деген көз қарасын жақсарту

Қаңтар

 5 – 8 сынып оқушылары



6.

Өз білімін көтеру.

Жалпы мектепішілік және сыныптық ата-аналар жиналыстарына қатысу

Курстар мен семинарларға қатысу

Ақпан

Педагог - дефектолог



7.

Бастауыш сынып мұғалімдерімен байланыс орнату .

Мұғалімдермен байланыс арқылы оқушымен жұмыс атқару

Наурыз

1 – 6 сынып оқушылары



8.

Педагогтармен,психологпен,мектеп медбикесімен тіл кемістігі бар балаларға ортақ көмек көрсету

Педагогтармен, психологпен,

мектеп медбикесімен байланыс жұмыстарын жүргізу.

Сәуір

1 – 9 сынып оқушылары



9.

Ерекше білім қажет ететін балаларды оқытуда ақпараттық технологияларды қолдануды игеру.



Жаңа технологиялармен танысу және жұмыс жасауды игеру

Мамыр

Педагог - дефектолог



                                                                             Психологиялық кеңес беру бағыты


1.

Дамуында кемістігі бар оқушылардың     ата-аналарына кеңес беру;


-Дамуында ауытқуы бар балаларды дұрыс оқыту мақсатында мұғалімдерге кеңес беру;

Кеңес беру

Қыркүйек 

1 – 9 сынып оқушылары



2.

-Оқушыларды сабақ барысында бақылау;

Дамуында ауытқуы бар балаларды дұрыс оқыту мен тәрбиелеу мақсатында ата-аналарға түсіндіру жұмыстарын жүргізу;»

Түсінік жүргізу

Қазан 

1 – 6 сынып оқушылары



3.

Бірінші сынып оқушыларының ата-аналарына кеңес беру

Кеңес беру

Қараша 

1 сынып оқушылары



4.

Жеке  кеңес беру;

Дамуында кемістігі бар оқушылардың     ата-аналарына кеңес беру;

-Дамуында ауытқуы бар балаларды дұрыс оқыту мақсатында мұғалімдерге кеңес беру;

Кеңес беру

Желтоқсан

Ата – аналар және мұғалімдер



5.

Семинарларға, педагогикалық кеңестерге қатысу; 

Іздену 

Қаңтар

Педагог - дефектолог



6.

Дамуында ауытқуы бар балаларды дұрыс оқыту мен тәрбиелеу мақсатында ата-аналарға түсіндіру жұмыстарын жүргізу;

түсіндіру жұмыстарын жүргізу

Ақпан

Ата - аналар



7.

Жеке  кеңес беру;

Кеңес беру

Наурыз

Ата-ана, мұғалімдермен жұмыс



8.

Ата-аналарға ашық есік күнін ұйымдастыру

Кеңес беру

Сәуір

Ата-аналармен жұмыс



9.

Жалпы ата-аналар жиналысына қатысу; Баяндама оқу, түсінік жұмыстарын жүргізу

Баяндама

Мамыр

Ата-аналармен жұмыс



Ұйымдастырушылық бағыт 

1.

Мектепшілік пед.совет


Қыркүйек

Желтоқсан

Мамыр

Мұғалімдермен жұмыс



2.

Сынып жетекшілермен бірігіп тіл кемістігі бар оқушылар

Кеңес беру

Қыркүйек

Қазан

Сынып жетекшілермен



3.

1 ші жарты жылтық есеп 

Есеп беру

Желтоқсан

Педагог - дефектолог



4.

Ата-аналар жиналысына қатысу 

Кеңес беру

Үнемі.Сұра ныс бойынша

Ата-аналармен жұмыс



5.

Жас мамандармен жұмыс

Кеңес беру

Қыркүйек

Қаңтар

Жас мамандар



6.

2 ші жарты жылдық есеп

Есеп беру


Есеп












Мекеп дефектологы: Адыбаева. С.


Мекен жайымыз
Еңбекшіқазақ ауданы, көшесі, үй

©2020-2022, Ресми сайт Алматы облысы білім басқармасының "Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің "І.Жансүгіров атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Барлық құқық қорғалған "Интерактивті мектеп" жобасы. Техникалық қолдаушы "Internet service" +77075327722,tangatarov13@mail.ru