2023-2024 жылдық план дефектолог » І.Жансүгіров атындағы орта мектепө МДШО
Алматы облысы білім басқармасының
"Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің
"І.Жансүгіров атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
04
сентябрь
2023

2023-2024 жылдық план дефектолог

Жұмыс бағыттары

Іс-шаралар

Жұмыс

түрлері

Орындау мерзімі

Нысаналы топ

Ескер

тулер

Есеп-тілік нысаны

Диагностикалық бағыт

- Мектепке жаңадан қабылданған оқушылардың танымдық әрекетін және сенсорлық қабілетін тексеру;

- Медициналық-психологиялық-педагогикалық құжаттарды зерттеу;

- Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларының тізімін жасау. ОПМПК қорытындысы мен ұсыныстарын зерделеу;

АКТ толтыру.

Оқушының сабақтағы іс-әрекетіне бақылау формалары (форма 1а,б.2а,б.3а,б,в,г.4.5.6.7) 

Бастауыш сынып оқушыларының тіл кемістігі бар баларды анықтау.Жоспар бекіту.

Оқушылардың даму динамикасының ерекшеліктерін анықтау мақсатында сабақ барысында бақылау.

Бастауыш сынып оқушыларының тіл кемістігі анықталған оқушыларға арнайы маманға келу кестесін құру.

1- сынып оқушыларының сөйлеу мәнеріндегі дыбыстың дұрыс шығуын анықтау


Әр тоқсан сайын түзету-педагогикалық жұмысқа түзетулер енгізу.

Бірінші жарты жылдыққа қорытынды жасау.





Үйде оқитын әр баланың психикалық даму ерекшеліктері анықтау мақсатында диагностикалық тексеруден өткізу.

Әлеуметтік,психологиялық және оқу-білім дағдыларының статусын жіктеу мақсатында ерекше білім беруді қажет ететін әр оқушының кешенді психолоиялық –педагогикалық зерттеуін жүргізу.



Ерекше білім беруді қажет ететін әр оқушының қабілеттерін зерттеу.

Әр тоқсан сайын түзету-педагогикалық жұмысқа түзетулер енгізу



Даму динамикасын және жыл бойы жүргізілген жұмыстың нәтижелілігін анықтау мақсатында оқушыларды диагностикалық тексеруден өткізу.Мінездеме толтыру.

Іс-құжаттарын жинақтау және толық танысу.











Жеке – жеке дыбыстау,қосалқы дыбыстау арқылы анықтау.






Оқушының білім деңгейін қорытындылау.





Диагностикалық тексеруден өткізу









Түзетулер арқылы білім сапасын жақсарту.

Тамыз -

Қыркүйек












Қыркүйек-

Қазан





Қазан-

Қараша




Желтоқ-

сан






Қаңтар



Ақпан

Наурыз






Сәуір






Мамыр

0-1 сынып оқушылары


Мүмкін

дігі шектеулі оқушылар








0-1 сынып оқушылары





0-4 сынып оқушылары











Үйден оқытын оқушылар.



Түзету –дамыту бағыты

-Мүмкіндігі шектеулі балаға медициналық, педагогикалық мағлуматтар жинау.

- Мектеп бағдарламасын сәтті меңгеруге кедергі болатын ерекше білім беруді қажет ететін балаларды түзету-дамыту сабақтарына тіркеу.

- «Санау» жаттығуы сандарды қайталау. Мүмкіншілігінше әріптерді толық қайталау.

- «Пирамида құрастыр»ойыны

/Көлеміне қарай сақиналарды тізу/


-Үйден оқитын оқушылармен түзету- дамыту жұмыстарын жүргізу.

Ерекше білім беруді қажет ететін балалардың әлеуметтік қызметтерді меңгеру тәсілдерін қалыптастыру.

- «Бояуыштар» жаттығу. Әр түрлі бояу түрлерін атап сонымен жұмыс жасау;

- «Қысқыш пен қазан»ойыны

/жануарларды түстеріне қарай салу/

- «Таяқша»/берілген мүсіндерді таяқшалар арқылы қайталау/



-Арнайы білімді қажет ететін баланың психикасы мен сөйлеу,түсіну,түйсік белгісінің дамуы.

-« Көлем.Пішін.

Қатты.Жұмсақ » жаттығу

- «Дәнді дақыл»ойыны

/аралас дәндерді ажырату,дәндерден жануарлар бейнесін жасау/

- «Қалай дыбыстайды»/берілген дыбыстарды қайталау.

- «Артикуляциялық жаттығулар»/тілге арналған жаттығулар.



Үйден оқитын қушыларға жеке дара түзету-дамыту сабақтарына түзетулер енгізу..

Білім алушылардың жалпы тұлға болып қалыптасуында, танымдық қызметтерінің дамуындағы екінші реттік ауытқушылықтардың пайда болуын ескеру және алдын алу;

- «Ермек сазбен жұмыс».

- «Ертегі құрастырамыз»/берілген жануарлар бейнесі арқылы ертегі құрастыру/

- «Пазл»/пазлды деңгейлеріне қарай құрастыру.



Көру ,есту, сөйлеу қабілеті бұзылған, сөйлеу тілінің бұзылыстары бар балаларға психологиялық көмек көрсету арқылы үйрету.Қоршаған ортаны бағдарлауын қалыптастыру. Қажетті психофизикалық қызметтерінің деңгейін дамыту.Нейро гимнастикалық жаттығулар.

- « Сіріңкемен немесе санау таяқшаларымен санау арқылы әр түрлі пішімдер жасау »




Баланың жасаған жұмысын кешенді түрде зерттеу қажеттіліктерін бағалау арқылы анықтау.

Қайшымен жұмыс істеу дағдыларын жаттықтыру» жаттығу.

- «Күн»жаттығуы

/қысқыш арқылы күн бейнесін жасау/

- «Жыл мезгілдері»/берілген суреттерге қарай жыл мезгілдерінің белгілерін анықтау.

- «Саусақ жаттығулары»




Бала дамуының әлеуметтік жағдайын ескере отырып , жеке дамыту бағдарламасын жүргізу.

- «Тәні саудың - жаны сау » жаттығу. Адам дене мүшелерімен танысу және олардың қызметі.

- «Мыйдың екі жарты шары»/берілген сызбаларды екі қолмен теңдей жасау/

- «Сақина»жаттығуы/сақина домалақтарын дұрыс қосамыз/

- «Көлеңкесін тап»жаттығу./жануарланды көлеңкесіне қарай орналастыр/



Отбасы жағдайында ерекше білім беруге қажеттіліктері бар және тәрбиелеу мәселелері бойынша ата-аналарына кеңес беру.

- «Апплекация»/әр мейрамға байланысты апплекация жасау/

- «Адамның дене мүшелері»/адамның дене мүшелері мен танысу және олардың ұызметі.Карточкалармен жұмыс.

- «Пішімдерді аяқта»жаттығу/берілген пішімдерді аяқтау/


Жыл бойы жүргізілген жұмыстың нәтижелілігін анықтау арқылы балаларға көмек көрсету.

- «Бағдаршам»ойын.суретін салу.

- «Қайталап сыз»/сызбаны нүстені санау арқылы сыз.

Оқушылардың бейімділігін зерттеу.









Әр оқушымен дара жұмыс атқару












Зейін деңгейін анықтау













Оқушыларға психиологиялық көмек көрсету
























Оқушылардың көңіл күйлерін көтеру











Ата – аналармен жұмыс












Жалпы бақылау арқылы қорытындымен жұмыс істеу

Тамыз -

Қыркүйек










Қазан













Қараша










Үнемі




Желтоқсан














Қаңтар












Ақпан








Үнемі






Наурыз













Сәуір











Мамыр

Үйден оқитын оқушылар

1-2 сынып оқушылары.







Үйден оқитын оқушылар

1-2 сынып оқушылары

МАД








Үйден оқитын оқушылар

1-2 сынып оқушылары










Үйден оқитын оқушылар

1-2 сынып оқушылары

МАД









Үйден оқитын оқушылар

1-2 сынып оқушылары

МАД







Үйден оқитын оқушылар

1-2 сынып оқушылары

МАД








Үйден оқитын оқушылар

1-2 сынып оқушылары

МАД









Үйден оқитын оқушылар


1-2 сынып оқушылары


МАД



Ағартушылық , әдістемелік бағыт

Жаңа оқу жылына кабинетті жабдықтау, арнайы маманға келетін оқушылар тізімін құру, жылдық, кешенді жоспар құру, сабақ кестесін құру .

Жаңартылған арнайы     педагогиканың әдістемелерінмен танысу.

- «Қоршаған ортамен танысу.Серуен»


Оқушымен жүргізетін жеке даму жұмысының әдістемелік бағдарламасын әзірлеу.Бекіту.

Ауданның арнайы мамандарының әдістемелік бірлестік семинарларына қатысу,тәжірибе алмасу мақсатында өзара сабаққа қатысу және сабақтарды талдау

- «Жыл мезгілдері» жаттығуы және күз тақырыбында сурет салу.Күз мезгілінің ерекшеліктерін атап өту.


-Мектеп мұғалімдерінің ашық сабақтарына, семинарларына және т.б. қатысу.

-«Инклюзивті білім берудің мақсаты мен міндеттері» тақырыбында әдістемелік бірлестік отырыстарында баяндамалар оқу.



"Бақытты балалық шақ!"  баяндама.




Жалпы мектепішілік және сыныптық ата-аналар жиналыстарына қатысу



Педагогтармен,психологпен,мектеп медбикесімен тіл кемістігі бар балаларға ортақ көмек көрсету























Өз білімімді жетілдіру




Тамыз -

Қыркүйек


Үнемі





Қазан











Қараша








Желтоқсан





Қаңтар




Ақпан

Наурыз- Сәуір



Мектеп әкімшілігі







Арнайы маман










Үйден оқитын оқушылар

1-2 сынып оқушылары




1– 4 сынып оқушылары




Арнайы маман



Үйден оқитын оқушылар

1-4 сынып оқушылары.



Психологиялық кеңес беру бағыты

Дамуында кемістігі бар оқушылардың  ата-аналарына кеңес беру;


-Дамуында ауытқуы бар балаларды дұрыс оқыту мақсатында мұғалімдерге кеңес беру;


-Оқушыларды сабақ барысында бақылау;

Дамуында ауытқуы бар балаларды дұрыс оқыту мен тәрбиелеу мақсатында ата-аналарға түсіндіру жұмыстарын жүргізу;


МАД, бірінші сынып оқушыларының

ата-аналарына кеңес беру


Жеке  кеңес беру;

Дамуында кемістігі бар оқушылардың  ата-аналарына кеңес беру;

-Дамуында ауытқуы бар балаларды дұрыс оқыту мақсатында мұғалімдерге кеңес беру;





Кеңес беру













Үнемі.Сұра ныс бойынша










Үнемі.

Сұраныс бойынша


Үйден оқитын оқушылар .




Ата – аналар және мұғалімдер.






Ата-ана, мұғалімдермен жұмыс



Ұйымдастыру-

шылық бағыт

-Сынып жетекшілермен бірігіп тіл кемістігі бар оқушыларды анықтап бірігіп жұмыс атқару.

-Үйден оқитын оқушыларға сабақ беретін пән мұғалімдеріне сабақ жоспарын құруда көмек беру.


-1 ші жарты жылтық есеп

-Ата-аналар жиналысына қатысу.

/Сұрақтарға жауап беру/




-Үйден оқитын оқушыларға сабақ беретін жас мамандарға кеңес беру,сабақ жоспарын оқушы диагноздарына қарай ұйымдастыру.


-2 ші жарты жылдық,жылдық есеп



Қыркүйек

Қазан




Желтоқсан


Үнемі.Сұ

раныс бойынша



Қыркүйек

Қаңтар


Мамыр

Сынып жетекшілер

Мен















                                                                                                                                                                        БЕКІТЕМІН

                                                                                                                                                                                 Мектеп директоры

Р.Сагидуллаева__________



«І.Жансүгіров атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен 

және Базаркелді бастауыш мектебімен» коммуналдық мемлекеттік 

мекемесінің арнайы маманының жылдық жұмыс жоспары








2023-2024  оқу жылы

Мақсаты: 

ерекше білім беруді қажет ететін балаларға түзете-дамыту сабақтарын тиімді әдіс-тәсілдерін ұйымдастыру, ата-аналарға және ұстаздарға кеңес беру.

Міндеті:

  • дефектолог-мұғалімнің, ОПМПК мамандарымен, мұғалімдер және ата-аналар бірлесе бала бойындағы қиындықты шешу жолдарын анықтау; түзету-дамыту жұмысының бірлік жүйесін жетілдіру;
  • жоғары дефектологиялық функцияларды және танымдық қызметін дамыту;
  • балалардың бейімделген жалпы білім беру бағдарламасын меңгерудегі қиындықтардың алдын алу және шешу;
  • мұғалімдер мен ата-аналарға консультациялық көмек көрсету;
  • балалардың танымдық қабілеттерін дамытуда оң динамикаға қол жеткізу;
  • ата-аналарды, отбасын түзете-дамыту процесіне тарту;
  • Ерекше білім беруді қажет ететін әр оқушыға жеке даму бағдарламасын құрастыру;
  • Республикалық, облыстық, қалалық және мекеме деңгейіндегі семинар, конференция, педагогикалық оқулар мен      тамыз мәслихаттарының секция жұмыстарына қатысу.
  • Бастауыш сынып және МАД тобы оқушыларының дүниетанымдық деңгейін байыту, қоршаған орта  құбылыстары мен заттар туралы түсініктерін қалыптастыру
  • Мүмкіндігі шектеулі балаларға ерте коррекциялық көмек көрсету;

Жұмыстың негізгі бағыттары:

  1. Диагностикалық бағыт
     Мақсаты: Тұлғаның жеке және психикалық даму ерекшеліктерін, сондай-ақ даму динамикасын зерттеу.
  2. Түзету және дамыту бағыты
     Мақсаты: Оқушының психикалық және тұлғалық дамуындағы ауытқуларды түзету, жалпы оқу дағдысы мен біліктілікті дамыту.
  3. Ағартушылық , әдістемелік бағыт
     Мақсаты:Бала дамуының даму ерекшеліктері ,түзету-дамыту жұмысы бойынша ағарту.
  4. Психологиялық консультация,  кеңес жүргізу бағыты
     Мақсаты: Педагогикалық үрдістердегі қатысушыларға мәселелерді шешуге көмек көрсету.
  5. Ұйымдастырушылық бағыт.

Арнайы маманның жұмыс бөліктері:

-білім алушылармен жұмыс;
   -білім берушілермен жұмыс;
   -ата-аналармен жұмыс.


Мекен жайымыз
Еңбекшіқазақ ауданы, көшесі, үй

©2020-2022, Ресми сайт Алматы облысы білім басқармасының "Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің "І.Жансүгіров атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Барлық құқық қорғалған "Интерактивті мектеп" жобасы. Техникалық қолдаушы "Internet service" +77075327722,tangatarov13@mail.ru